WIADOMOŚCI

Massa zdobywa pole position w Turcji
Massa zdobywa pole position w Turcji
Felipe Massa pogodził zacięcie rywalizujących od wczoraj na torze Istanbul Park Lewisa Hamiltona oraz Kimiego Raikkonen, zdobywając w dzisiejszych kwalifikacjach pole position. Z pierwszego rzędu, obok Brazylijczyka do wyścigu wystartuje Hamilton. Trzecie i czwarte pole startowe przypadło odpowiednio Kimiemu Raikkonenowi oraz Fernando Alonso.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg
Po pięknej rywalizacji we wczorajszych treningach i dzisiejszych dwóch pierwszych częściach kwalifikacji najlepszym zawodnikiem na torze okazał się Felipe Massa, który powtórzył sukces sprzed roku.

Tuż za plecami ścisłej czołówki uplasował się Robert Kubica, który w ostatniej fazie kwalifikacji stracił do lidera niecałe 0,4 sekundy i zajął tym samym wysoką, 5 pozycję. Kolega z zespołu Polaka- Nick Heidfeld tym razem był słabszy, ale do wyścigu wystartuje z tego samego rzędu co Kubica.

Za plecami dwójki kierowców BMW Sauber staną jutro na starcie dwaj młodzi zawodnicy- Heikki Kovalainen oraz Nico Rosberg. Piąty rząd okupować będą najsłabsi w trzeciej części kwalifikacji Jarno Trulli oraz Giancarlo Fisichella.

Przebieg dwóch pierwszych części kwalifikacji:

Pierwsza części kwalifikacji jak zwykle rozpoczęła się od wyjazdu na tor najsłabszych w stawce- kierowców zespołów: Spyker, Toro Rosso oraz Super Aguri. Dopiero w połowie pierwszych 15 minut na torze pojawili się najlepsi: zawodnicy Ferrari, McLarena oraz BMW Sauber. Ostatecznie po Q1 z walki o pole position odpali: obaj zawodnicy Spykera oraz Toro Rosso, do których dołączyli Takuma Sato oraz Ralf Schumacher, który we wszystkich treningach przed kwalifikacjami spisywał się wyjątkowo dobrze. Najszybszyw tej fazie sesji okazał się Fin Kimi Raikkonen.

Do wyjazdu na tor w drugiej fazie kwalifikacji nie kwapili się kierowcy. Pierwszym zawodnikiem na torze był Alex Wurz z Williamsa. Po kilku minutach na tor powoli zaczęli wyjeżdżać najlepsi. Kimi Raikkonen jako pierwszy zawodnik na torze zszedł z czasem poniżej 1 minuty i 27 sekund. Chwilę później sztukę tę udało się osiągnąć Lewisowi Hamiltonowi. Brytyjczyk był jednak nieco wolniejszy od Fina. Sztuka wyprzedzenia Raikkonena udała się Fernando Alonso, który po swoim przejeździe do końca został liderem Q2. Ciekawa sytuacja na torze miała miejsce w zespole BMW Sauber. Robert Kubica uzyskał bardzo dobry, piąty czas 1:27.253. Kilka sekund po Polaku linię mety przekroczył drugi zawodnik BMW- Nick Heidfeld, który uzyskał dokładnie taki sam czas. Z tej części kwalifikacji odpadli kierowcy Hondy oraz Red Bulla. Szóstkę najsłabszych w tej części dopełnili Davidson oraz Wurz.

Wyniki

# Kierowca Czas Liczba okrążeń
1

Felipe Massa

Ferrari

1:27.329
2

Lewis Hamilton

McLaren

1:27.373
3

Kimi Raikkonen

Ferrari

1:27.546
4

Fernando Alonso

McLaren

1:27.574
5

Robert Kubica

BMW Sauber

1:27.722
6

Nick Heidfeld

BMW Sauber

1:28.037
7

Heikki Kovalainen

Renault

1:28.491
8

Nico Rosberg

Williams

1:28.501
9

Jarno Trulli

Toyota

1:28.740
10

Giancarlo Fisichella

Renault

1:29.322
11

Anthony Davidson

Super Aguri

1:28.002
12

Mark Webber

Red Bull

1:28.013
13

David Coulthard

Red Bull

1:28.100
14

Rubens Barrichello

Honda

1:28.188
15

Jenson Button

Honda

1:28.220
16

Alexander Wurz

Williams

1:28.390
17

Vitantonio Liuzzi

1:28.798
18

Ralf Schumacher

Toyota

1:28.809
19

Takuma Sato

Super Aguri

1:28.953
20

Sebastian Vettel

1:29.408
21

Adrian Sutil

1:29.861
22

Sakon Yamamoto

1:31.479

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

108 KOMENTARZY
avatar
barteks2

25.08.2007 14:15

0

Brawo KUBICA !!! Najważniejsze, że przed Heidfeldem !!! :)))


avatar
ziutek

25.08.2007 14:17

0

Kubica ma czas 1:27:722, a nie 1:28:722. Tak to by był 9. A tak w ogóle to brawo! Kubika numero uno!


avatar
nowyziomal

25.08.2007 14:17

0

kubica mial 1,27,722 wiec blisko 4ki w tych upalach wiele moze sie wydarzyc i jezeli jego przyjaciel nick nie walnie w niego na starcie to moze byc nawet podium


avatar
Kriss81

25.08.2007 14:18

0

Mam pytanie. Ktora część prostej startowej jest bardziej przyczepna? Mam nadzieję że ta, gdzie stoją nieparzyści, czyli MAS, RAI, KUB itd. A, oczywiście gratule dla Roberta!


avatar
Mattii

25.08.2007 14:19

0

Kimi 3 ale w wyścigu zawsze jest szybszy niż podczas kwalifikacji dlatego wierze że jutro wygra przed massa i hamiltonem


avatar
ziutek

25.08.2007 14:19

0

I trzeba jeszcze tak wystartować jak w Niemczech, albo najlepiej tak jak na Monzie w zeszłym roku! :)


avatar
paw_ko

25.08.2007 14:19

0

cholera, a rano na polsacie powiedzieli ze zapraszaja na 14:00 i jakos bezmyslnie przyjąłem tą informacje :( ech... obejrze moze powtorke wieczorem ;) bardzo przyjemny czas kubicy :) szkoda ze raikonen cos dzis nie tak efektownie jak wczoraj jezdzil, liczylem na to ze pierwasza linia bedzie na czerwonych.


avatar
baranowski.cz

25.08.2007 14:19

0

chyba jest błąd w czasie Kubicy z kwalifikacji. Dopiero teraz przeczytałem, że już ziutek to zauważył.


avatar
Kazik

25.08.2007 14:20

0

Właśnie o to samo chcialem zapytać.Nieparzyści jadą z "czyste" części toru ?


avatar
nowyziomal

25.08.2007 14:21

0

malo braklo a Davidson awansowalby do top 10, Ralf znow zawiodl slabo takze przereklamowany vettel, a spyker totalna porazka ich kierowcy nie potrafia utrzymac sie na torze


avatar
Mattii

25.08.2007 14:22

0

nowyziomal - o podium to możesz pomarzyć dla kubicy musiało by sie coś dziwnego przytrafić jednemu z ferrari albo mclarena ale w to nie wierze. dlatego będzie dobrze jak dojedzie 5


avatar
kempa007

25.08.2007 14:22

0

tak nieparzysci- czyli tam gdzie sie jezdzi normalnym torem jazdy. Dlatego zdobywca pole position zawsze, albo prawie zawsze ma lepsza strone


avatar
kaeres

25.08.2007 14:22

0

Co jest ku*** grane ? O ktorej jechali ? No pieprzony Polsat ! A jutro wyscig o ktorej w takim razie ?


avatar
Keryn

25.08.2007 14:22

0

Q2 super a Q3 nawet lepsze :) Jakby dojechali jutro do mety w tej kolejności to bym zakosił 68pkt z typowania :P


avatar
nowyziomal

25.08.2007 14:23

0

turcja ma czas -1g w porownaniu z polska


avatar
Kazik

25.08.2007 14:23

0

Dzięki kempa007.


avatar
wojtyla1994

25.08.2007 14:24

0

piekie pojechał kubica fasssa też mnoe zaskoczył ale szkoda że obok kubicu bedzie haidfeldem bo morze znowu coś odstawić


avatar
TomaszQ34

25.08.2007 14:26

0

to będzie trudny start bo Nick Heidfeld jest za Kubicą i będzie się starał za wszelką cenę wyprzedzić Polaka wiec radze Robertowi żeby zrobił to co na Monzie i awansował na starcie na 3 miejsce wtedy Heidfeld nie wypchnie go z toru bo będzie daleko za Robertem liczę na pudło w wykonaniu Roberta po cichu liczę na pierwsze miejsce [a Heidfeld ostatnie].


avatar
barteks2

25.08.2007 14:28

0

Myślicie, że KUBICA znowu łyknie Alonso na starcie jak to zrobił na Węgrzech ??? :)


avatar
F1KLIN

25.08.2007 14:28

0

Brawo Robert ,biorąc pod uwagę osiągi bolidów to strata Kubicy do zwycięzcy jest mała a do Alonso minimalna.Można zawalczyć ale na pewno w zasięgu jest pozycja 4


avatar
ziutek

25.08.2007 14:29

0

Nie no wszystko fajnie tylko jakby Raikkonen sie zamienił z Massą, to miałbym super typowanie. Ijeszcze ten Schumacher... ach. I Heidfeld... ach.Żeby było super w typowaniu moim to Kubica musiał by stracić jedną pozycję :( czego nie chcę. A chce mieć dużo punktów w typowanku. A srał pies typowanie. Kubica będzie pierwszy i i tak będzie dobrze.


avatar
Mattii

25.08.2007 14:29

0

heh :) 1 miejsce dla Roberta. no cóż czasem można sobie pomarzyć za to sie nie płaci. w końcu cuda się zdarzają, ale...... heh zabawne są takie komentarze :)


avatar
reikorp

25.08.2007 14:29

0

miałem włączyć o 13, spojrzałem na program: 14, upewniłem się w necie: 14. włączam: nie ma:[ dzięki polsat! a tak na rozluźnienie: "czarnym koniem tegorocznych mistrzostw okazał się lewis hamilton. brawo, brawo!!" heheh.


avatar
Tomo2345

25.08.2007 14:30

0

Mam nadzeje jutro podczas wyścigu miejscami zamienia sie MAS i RAI reszta bez zmian i mam wszystko trafione w typowaniu. Bardzo dobra postawa kierowców BMW ale wydaje mi sie że Nick ma mniej paliwa. Pozdro dla wszystkich


avatar
Mayer

25.08.2007 14:30

0

zaloze sie ze na starcie robert alonso wyprzedzi...potem pewnie niestety zostanie wyprzedzony ale nie wiem czy zauwazyliscie jak on zajebiscie startuje!!Brawo robert!!!!


avatar
Khey F1 fun

25.08.2007 14:30

0

Ale takie same czasy Roberta i Nicka w Q2 to się nazywa perfekcja, widać jak na dłoni że mają bardzo porównywalny sprzęt, a także dysponują porównywalnymi umiejętnościami. Trzeba dodać że wyciskają z tego sprzętu i z samych siebie maximum, nic dziwnego że BMW chce z nimi współpracować także w 2008r.


avatar
Seba_F1

25.08.2007 14:30

0

Wyścig jest zawsze o 14 czasu miejscowego, tzn. w Polsce wyścig jest o 13 czasu lokalnego (środkowoeuropejskiego). Wyjątkiem jest GP Bahrainu, gdyż tam strefa jest przesunięta o pół godziny i wyścig był o 13.30 naszego czasu:)


avatar
norbertinho

25.08.2007 14:32

0

robet byl przed nickiem ale wszystko wskazuje na to ze to heidfeld ma wiecej paliwa gdyż na swoim szybkim kółku popełnił błąd przy wyjsciu z zakrety numer 9 i to kosztowało go około 0.7 sekundy


avatar
Seba_F1

25.08.2007 14:32

0

Chodziło mi na początku oczywiście o wyścig o GP Turcj:p


avatar
F1KLIN

25.08.2007 14:33

0

Jak się ogląda treningi to się wie o której są kwalifikacje na koniec 3 treningu Borowczyk powiedział że odbęda się o 13 czasu polskiego.


avatar
baranowski.cz

25.08.2007 14:33

0

kaeres. wyścig będzie o 14-ej (15-ej czasu lokalnego wg www.formula.1.com


avatar
Sue

25.08.2007 14:33

0

liczę na bardzo dobry start Kimiego i oczywiście jego wygraną. no i mam nadzieje że Robert będzie na podium ;]


avatar
raul7

25.08.2007 14:34

0

Gdyby tylko Hamilton zamienibył się miejscami z Alonso to taka kolejnośc na starcie mi odpowiada :)


avatar
ziutek

25.08.2007 14:35

0

Ej no to o której będzie ten wyścig? 13-tej czy 14-tej(naszego czasu)?


avatar
nowyziomal

25.08.2007 14:35

0

ludziska telewizja to wam wszystko moze wmówic nie badzcie tacy tepi jak ci z onetu i sprawdzcie w jakiej strefie lezy turcja


avatar
F1KLIN

25.08.2007 14:35

0

Wyścig 14 czasu polskiego


avatar
Mattii

25.08.2007 14:36

0

o 14:00 początek wyścigu


avatar
nowyziomal

25.08.2007 14:39

0

15 w turcji , 14 w polsce ,13 w UK


avatar
ziutek

25.08.2007 14:40

0

OK. Dzięki


avatar
barteks2

25.08.2007 14:41

0

Masz racje kempa, Robert ma dodatkową pzewage, że startuje z bardziej przyczepnej strony toru :)


avatar
Marti

25.08.2007 14:42

0

nowyziomal - Turcja w stosunku do nas jest godzinę "do przodu" a nie "do tyłu". Jutrzejszy wyścig odbedzię się o 14.00 naszego czasu (w Turcji będzie więc 15.00). I nie mieszajcie już proszę z tymi godzinami oraz nie podawajcie nieprawdziwych informacji. Seba_F1 - wyjątkiem jest nie tylko GP Bahrajnu, ale również Turcji (GP Kanady oraz Stanów zjednoczonych też nie zawsze rozpoczynają się o 14.00 czasu lokalnego). Odnośnie treningu: bardzo ciekawa walka o pole position. Tak jak się spodziewałam - Ferrari ma w ten weekend prawdopodobnie największe szanse (ale nie do końca byłam pewna). Świetny czas Roberta. Liczę, że mimo taktyki do mety dojedzie przed Nickiem ;). Będzie gorrrrąco jutro na torze, dosłownie i w przenośni :)


avatar
barteks2

25.08.2007 14:44

0

ziutek: nie badź śmieszny! Ważniejsze typowanie niż miejsce KUBICY ??? Typowanie to tylko zabawa nic wiecej! :)


avatar
Marti

25.08.2007 14:44

0

nowyziomal - teraz się zgadza -> 14:39:22


avatar
barteks2

25.08.2007 14:47

0

nowyziomal: napisz jeszcze o ktróej w Dżibuti jest wyścig ;)))


avatar
barteks2

25.08.2007 14:49

0

A mi sie wydaje, ze jednak Robert ma bardziej zatankowany bolid... co wy na to? :)


avatar
Mattii

25.08.2007 14:50

0

może ma bardziej zatankowany bolid ale nie bardziej od heidfelda :P


avatar
ales1

25.08.2007 14:54

0

Może głupio pytam, ale już się pogubiłam. Przegapiłam dziś Q, ale jutro start o 14 tej naszego czasu, czy tureckiego?


avatar
Mattii

25.08.2007 14:55

0

o 14 naszego czasu jest start wyscigu zapamietaj sobie.


avatar
nowyziomal

25.08.2007 14:56

0

srodkowoafrykanskiego


avatar
Mattii

25.08.2007 14:57

0

heh :) nowyziomal masz racje pomyliłem się :D


avatar
gluszek

25.08.2007 14:58

0

już tylko przed nami wyścig brawo robert brawo ferrari


avatar
barteks2

25.08.2007 14:59

0

Ludzie, przestancie sie upokarzac z tym czasem, bo 5-letnie dziecko potrafi sprawdzić o której będzie wyścig.


avatar
F1KLIN

25.08.2007 15:05

0

Gdy stawiam na Schumachera to on zawsze coś pociśnie grubo i zajmie odległą pozycje.A jak nie postawie to awansuje do 3 części kwalifikacji.Chyba będzie lepiej jakby już nie startował w F1.Nie będę miał wtedy z nim problemu,a na pewno są bardziej ciekawi młodsi kierowcy którzy czekają na swoja szansę np.Nelson


avatar
pprotas

25.08.2007 15:05

0

zgadzam się z barteksem (jak rzadko), że Kubica jest trochęcięższy od NIcka, a ten ostatni popełnił błąd w drugim sektorze i stąd taka kolejnośc.


avatar
olaf1

25.08.2007 15:06

0

Jak zawsze ten Ham musi być przed ALONSO . ! Mam juz dosyć tego! Zawsze Hamilton musi być pierwszy!!!!!!!!!!! Życze mu żeby sie wysypał


avatar
reikorp

25.08.2007 15:06

0

no ja sprawdziłem dwukrotnie barteks i niaac, przegapiłem quale. i nie obejrzałem reklam i przez to zamiast zatankować paliwo verva zakupię zwykłą 95 i to na stacji lotosu, na czym straci orlen. nara


avatar
mat.sok

25.08.2007 15:07

0

Na Q nie można narzekać. Massa i Kimi startują po czystej stronie toru. Mój scenariusz: Massa utrzymuje P1, Kimi ze względu na czystą stronę toru i pierwszy zakręt po wewnętrznej może wyprzedzić Hamiltona. Robert podobnie moze wyprzedzić Alonso, ale jest to mniej prawdopodobne. kilka osób wypowiadało się, że Heidfeld ma więcej paliwa. Ja zauważyłem, że na pierwszych kółkach w Q3 Robert krecił troszkę gorsze czasy tak jakby miał więcej paliwa. Ale zobaczymy. W czwartym rzedzie dwa młode wilki, mogą ze sobą powalczyc. obawiam się, że Rosberg jest mało dotankowany i tym chce zespół zapełnić lukę. Jeżeli tak jest, to nie liczę na dobry występ niemca. Moim zdaniem zapowiada się bardzo ciekawy wyścig.


avatar
Miki_96

25.08.2007 15:15

0

mat.sok zgadzam sie z toba Kubica ma troche więcej paliwa i wydawało mi sie ze na szybkim kułku Heidfeld popełnił błond i dlatego jest za kubicą mam nadzieje ze jutro Heidfeld nie zrobi jakiegoś numeru i nie stuknie znów Kubicy . Czy zgadzacie sie ze mną ?? I brawka dla Roberta jutro będzie podium:-) Jutro będzie gorąco.


avatar
mati.bayern

25.08.2007 15:18

0

zgadzam sie z toba mat.sok . Kimi startuje po dobrej stronie toru , zreszta od pewnego czasu Kimi dobrze startuje a hamilton nie za bardzo . Mam nadzieje ze Kimi wyścignie Masse . Kimi ma chyba wiecej paliwa więc ma szanse .. i tak wierze w Kimiego ....


avatar
barteks2

25.08.2007 15:20

0

reikorp: wystarczylo sprawdzic na górnym, prawym rogu tej strony kiedy sa kwalifikacje. Ta informacja jest w tym miejscu co najmniej od tygodnia ;)


avatar
barteks2

25.08.2007 15:24

0

Miki_96: litości, zajrzyj czasem do słownika ortograficznego!


avatar
Kriss81

25.08.2007 15:31

0

mat.sok - Twój scenariusz jest dobry,tylko czy Kimi rzeczywiście da radę łyknąć HAM-a, tak jak Nicka na Węgrzech? Nick a Lewis to jednak pewna różnica, podobnie jak ich bolidy. W przypadku wyprzedzenia Alonso przez Kubice, liczę, że Robert dłużej potem powalczy z Hiszpanem niż przez jeden tylko zakręt;)


avatar
Ajek

25.08.2007 15:32

0

Fajnie, fajnie. Kubik ma dobry start i jest na lepszej stronie, mam nadzieje,ze nick go nie wypchnie gdzieniebądź. Uff ... jeszcze 22,5 godziny


avatar
Miki_96

25.08.2007 15:33

0

O ja cie kręce może barteks2 zrozumiesz że ja mam 11 lat i nie lubie ortografi


avatar
mat.sok

25.08.2007 15:34

0

mati.bayern nie przesadzaj z tym, że Hamilton słabo startuje. Miało to miejsce tylko raz we Francji. Myslę, że na pierwszym zakręcie kimi i Hamilton się "przytulą" do siebie (będą bardzo blisko - bez skojarzeń) i oby nie było nieprzyjemnego widoku kraksy, bo oprócz nich ucierpia ci kierowcy, którzy będą po lewej stronie m.in. Kubica. Jak już piszę, to musze pochwalić Davidsona. Myślę, że jest to talent, który może w przyszłości trafić do lepszego zespołu. Od jakiegoś czasu popisuje się lepszą jazdą. Ciekawa sytuacja z Vettelem. Ten gość mógł być troszkę przereklamowany. dotad twierdziłem, że Liuzzi jest słabym kierowca, ale jak narazie to on wypada lepiej i to dość znacząco. Może czasami byłem zbyt krytyczny wobec kierowców Torro Rosso, bo jeżeli ktoś ma słaby samochód, to nie można od niego oczekiwać cudów, podobnie jak w Spykerze.


avatar
Disi

25.08.2007 15:41

0

Z której strony toru są nieparzyste numery? Z brudnej czy z czystej strony będzie Robert startował?


avatar
Supek

25.08.2007 15:46

0

Miki_96 skoro nie lubisz ortografii a co za tym idzie jezyka polskiego to poprostu sie powstrzymaj i nie pisz. Witam wszystkich po krotkiej nieobecnosci...ja tez tylko przez przypadek dzis zalapalem sie na ogladanie Q...z moich obserwacji wydaje mi sie ze to Nick tym razem ma troche wiecej paliwa..coprawda pierwsze kolka w Q3 szybciej jezdzil Nick..ale Robert wydawalo mi sie ze skupil sie na rownych przejazdach i wypaleniu paliwa w pierwszej czesci a nie na jednym superszybkim okrazeniu..dopiero po pierwszej zmianie opon wyraznie bardziej agresywnie zaczal pokonywac łuki..strata Nicka do Roberta jest bardzo podobna do tych ktore juz obserwowalismy w innych GP ..wiec chyba tym razem Nick ma +3 okr w stosunku do Roberta..mam nadzieje, ze robert do tego czsu zbuduje sobie bezpieczna przewage na Nickiem ...pozdrawiam wszystkich po urlopiku ..:)


avatar
david22

25.08.2007 15:47

0

No to jak by sie tak wyścig skończył to mam 90 punktów w typowaniu :D


avatar
maciotacio

25.08.2007 15:49

0

Disi Robert będzie startował z czystej strony toru. Podobnie jak koledzy licze na dobry start kimiego i roberta :) i mam nadzieję że jak uda sie robertowi wyprzedzić alonso na starcie to nie odda szybko pozycji. Drugą sprawą jest strategia, jak myślicie na ile pit-stopów bedzie jechać czołówka ?? Z tego co wiem to twardsza mieszanka lepiej się sprawuje niż miękka więc może będzie jazda na 3 pit-stopy ??


avatar
barteks2

25.08.2007 15:50

0

Disi: wyżej masz odpowiedź na swoje pytanie :)


avatar
Siwy92

25.08.2007 15:53

0

HEHE wiedziałem że coś jest nie tak. Polsat zaprasza na 14 a na formula1.pl jest na 13. Czekalem i obejrzalem jednak o 13 . BRAWO ROBERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


avatar
Leeloo

25.08.2007 16:03

0

david22 nie licz na cuda


avatar
Disi

25.08.2007 16:03

0

Ok-dzieki:) To dobrze...Robert ma dobre starty...może "łyknąć" Alonso...trudniej będzie z utrzymaniem tej pozycji. Ciekaw jestem jakby zachował się wtedy Nick-czy zaatakowałby Alonso? Oni lubią w tym sezonie walczyć z sobą :) Kibicuję też Kimiemu-niech bzyknie Lewisa..


avatar
maciotacio

25.08.2007 16:11

0

Disi nie za ostro z tym bzyknięciem?...... :D:D:D


avatar
barteks2

25.08.2007 16:12

0

No prosze, wereszcie Nick przyznał, że KUBICA jest szybszy od niego :)


avatar
przesio

25.08.2007 16:13

0

jednak BMW juz tak nie odstaje jak na poczatku sezonu od makow i ferrarkow. Hungaroring cos im apetyt wyostrzyl na podium :P


avatar
Miki_96

25.08.2007 16:21

0

Supek nie o to chodzi po prostu ortografia nie jest moją mocną stroną a tak wogóle to miałem nie chwaląc sie średnią 5,22 i jako jedyny w klasie 5 z polskiego.


avatar
bigspider

25.08.2007 16:51

0

Miki_96 - proponuję zainstalować Firefoxa. Ma wbudowany słownik ortograficzny działający podobnie jak w Officie. My będziemy bardziej zadowoleni, komentarze bardziej czytelne a Ty lepiej spostrzegany.Pozdrawiam


avatar
fezuj

25.08.2007 17:14

0

Miki_96 - 5,22 ??? !!! chyba za kaczki. albo ciocia była Twoją nauczycielką- hihhi. Co do wyniku to -No i znowu to samo- Nick jest za d... Roberta a to już nic dobrego nie wróży, ten typek nie odpuści i zrobi wszystko żeby załatwić Roberta na pierwszym zakręcie bo objechac Alonso -Kubicy będzie raczej trudno i Heidfeld powtórzy numer z piruetem i znów będzie pozamiatane.


avatar
Disi

25.08.2007 17:19

0

macio - nie wiem co chodzi Ci po głowie bo ja piszę o wyprzedaniu ;)


avatar
Mattii

25.08.2007 17:20

0

dajcie już spokój temu Nickowi zdarzyło mu się raz walnąć Roberta a wy już sie boicie o nich że się porozwalają. To są zawodowcy i w każdym wyścigu nie popełniają tych samych błędów. wyciągają wnioski z tego co się stało. Także nie bójcie się tak o nich.


avatar
ales1

25.08.2007 17:38

0

Matti. Dzieki. Każdy może na chwilę zgłupieć z tymi różnicami czasów.


avatar
Mattii

25.08.2007 17:44

0

spoko ales1. rozumiem Cię :)


avatar
obi216

25.08.2007 17:58

0

Ferrari już niejednokrotnie jechały " parą " na starcie ( za czasów M.SCH. było to nagminne ). Może być tak , że Massa lekko przyblokuje Hamiltona , robiąc jednocześnie miejsce Kimiemu , który powinien mieć ułatwiony start z racji czystości toru. A zaraz za nimi jest Robert ( jednak z Alonso nie będzie mu łatwo ) - wszystko jest możliwe.


avatar
gerber

25.08.2007 18:13

0

Wydaje mi się, że w zespole BMW decydującą rolę o tym kto przystąpi do III sesji kwalifikacyjnej z większą ilością paliwa, decyduje wynik z II sesji kwalifikacyjnej, (kto pierwszy ten ma mniej paliwa), stąd ten uśmiech Theissena gdy obydwaj kierowcy (Robert i Nick) uzyskali ten sam czas. Że Heidfeld miał mniej paliwa, zdecydowało pewnie to, że ma więcej punktów w klasyfikacji generalnej, (błąd Heidfelda zdecydowało tym, że Kubica jest przed nim), oby tak zostało do końca wyścigu, podejrzewam, że Robert będzie wolniejszy na pierwszych okrążeniach...


avatar
mateo_f1

25.08.2007 18:14

0

KUB startuje z brudnej czesci toru...


avatar
gerber

25.08.2007 18:18

0

Zgadza się mateo_f1 z brudnej części, za to pierwszy zakręt jest w lewo.


avatar
gerber

25.08.2007 18:25

0

Źle, sprawdziłem - Kubica startuje z czystej części toru, no i pierwszy zakręt jest w lewo.


avatar
Kriss81

25.08.2007 18:30

0

Nieparzyści na stówę ruszają z czystej części toru. Sam Kimi powiedział dziś, że dobrze się stało że startuje z P3 a nie P2 (choć oczywiście wolałby mieć PP).


avatar
maciotacio

25.08.2007 19:31

0

A skąd wy wiecie że Heidfeld popełnił bład w Q3 ??


avatar
Xellos

25.08.2007 19:36

0

Ale mi Schumacher rozwalil typowanie, zalamka...ostatnio dobrze sie popisal, teraz mu zaufalem i kicha eh


avatar
barteks3

25.08.2007 19:54

0

Ja cala ósemkę dobrze zatypowalem, tylko narazie kolejnosc mi sie nie zgadza :P


avatar
Kazik

25.08.2007 20:47

0

mateo_f1-Ty wogóle nie czytasz wcześniejszych postów (nawet gdy odpowiedż masz od kempy) i dlatego piszesz .....bez sensu.......no bo dobrze jest coś napisać przecież.


avatar
barteks3

25.08.2007 21:20

0

kempa: chyba wiesz co robic, twoje ulubione zajecie :)


avatar
walerus

25.08.2007 23:01

0

będzie się działo - patrząc na czasy i że jest to b. dłufgie okrążenie to BMW naprawdę dużo nie odstaje od czołówki żeby tylko Robert mogł utrzymać tempo pierwszej 4-ki w wyścigu....;-)


avatar
mateo_f1

26.08.2007 03:47

0

Kazik bo glupie pytania zadajesz, KUB w wywiadzie sam stwierdzil, ze startuje z brudnej czesci toru, a ma pozycje nieparzysta! Zastanow sie zanim cos napiszesz Pitarorasie jeden!


avatar
mateo_f1

26.08.2007 03:49

0

a Kempa bzdury opowiada tym razem... /moim skromnym zdaniem/


avatar
mateo_f1

26.08.2007 03:57

0

zwracam honor, KUB jednak z czystej czesci toru wg wypowiedzi HEI ze strony oficjalnej BMW Sauber F1. Sorry, cos mi sie pomylilo...


avatar
dracool

26.08.2007 04:01

0

już dzisiaj za pare godzin kolejny wyścig, szary ten sierpień bez emocji sportowych!


avatar
witek70

26.08.2007 12:01

0

Mam nadzieję, że Robert utrzyma pozycję (czyli utrze nosa bufonowi, którego nie trawię), a w przypadku awarii któregoś z bolidów Ferrari bądź McLarena będzie jeszcze lepiej... Chyba, że na starcie korzystając z czystej strony toru łyknie Alonso. Już niedługo się okaże...


avatar
maciotacio

26.08.2007 12:18

0

Co do wyprzedzenia alonso to będzie ciężko, ponieważ Robert musiał by atakować po zewnętrznej więc jest ryzyko wypadnięcia poza tor... ale i tak mam nadzieję że uda sie Robertowi wyprzedzic Alonso


avatar
Miki_96

26.08.2007 12:21

0

Wedłóg mnie to Kubica wskoczy na 3-msc po starcie ale straci je po 2 pit stopie powinien jechać na 3 pity i miał by odrazu na starcie lepszą pozycje i mógł by zawalczyć o 3-msc chociaż a tak znów będzie za podium. Robert daj czadu !!!! :)


avatar
maciotacio

26.08.2007 12:30

0

hehe jakby jechal na 3 pit-stopy to by chyba było gożej bo na tym torze pit lane jest dosyć długie


avatar
Mattii

26.08.2007 12:46

0

no właśnie nie ma sensu jechać na 3 pit-stopy na tym torze. zresztą wątpię żeby jakąkolwiek taktyką BMW utrzymało tempo ferrari i mclarenów


avatar
akasza

26.08.2007 12:51

0

honda startuje z ostatnich pozycji bo zmieniła silniki!! tak wiec pierwszy raz yamamoto nie jest ostatni:)


avatar
Mattii

26.08.2007 12:53

0

jak myślisz jak długo utrzyma tą pozycję? :)


avatar
akasza

26.08.2007 12:56

0

hehe, pewnie nie za długo:) dla niego to i tak niebywały sukces;)


avatar
Mattii

26.08.2007 12:58

0

no na pewno będzie długo pamiętał ten wyścig kiedy to po raz pierwszy nie startował z końca stawki. Będzie miał co wnukom opowiadać. heh :)


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu